
რატომ სჭირდება თქვენს შვილს ეს პროგრამა?
ალბათ, გქონიათ შემთხვევა, როდესაც თქვენი შვილი თქვენთვის ძალიან გაუგებრად იქცევა - მაგალითად ყვირის, ისვრის საგნებს, იკეტება ოთახში, თითქოს უმიზეზოდ ტირის და სხვა. ეს ყველაფერი იმიტომ ხდება, რომ ბავშვებს, ისევე როგორც ჩვენ, მრავალი სხვადასხვა ემოცია ეუფლებათ, მაგრამ მათ ჯერ არ იციან საკუთარი ემოციების ამოცნობა და მათი სწორი გზით გამოხატვა - ისე, რომ არც საკუთარი თავი დააზიანონ და არც გარშემომყოფები. ხშირად, ასეთი, ჩვენთვის გაუგებარი ემოციური აფეთქების შემდეგ, ისინი ნანობენ კიდეც საკუთარ საქციელს და თავს დამნაშავედ გრძნობენ, მაგრამ ჯერ არც ასეთი სახის ემოციების გამოხატვა აქვთ ნასწავლი, ამიტომ შეიძლება ეს განცდები გულში დაიტოვონ და ძალიან დაიმძიმონ საკუთარი თავი.
შეიძლება ბავშვებს არა მარტო საკუთარ თავში, არამედ სხვა ადამიანებშიც კი გაუჭირდეთ სხვადასხვა ემოციების ამოცნობა, ამიტომ შეიძლება მათგან გავიგოთ ისეთი ფრაზები როგორიცაა “მე არავის ვუყვარვარ”, “ჩემთან ყოფნა არავის უხარია” და სხვა.
კურსი გათვლილია 6-17 წლის მოზარდებისათვის.
ამ კურსის ფარგლებში ჩვენი პედაგოგები თქვენს შვილებთან ერთად გაეცნობიან სხვადასხვა სახის ემოციებს, გააანალიზებენ როგორ და რატომ ჩნდებიან სხვადასხვა ემოციები, გააცნობიერებენ ამ ემოციების გამოხატვის რა გზები არსებობს და როგორ ჯობია მათი გამოხატვა ისე, რომ ჰარმონიაში ვიყოთ სამყაროსა და გარშემომყოფებთან. მოზარდები გააანალიზებენ, რომ ჩვენი ემოციები დამოკიდებულია ჩვენზე და საჭიროა მათი მართვა, შემდეგ კი სწორად გამოხატვა. რათა საბოლოოდ, ჩვენ ვიყოთ ემოციების მმართველები, და არა ისინი ჩვენი.
კურსი ისეა აგებული, რომ მას აქვს ძალიან საინტერესო ფორმატი ბავშვებისათვის. თითოეული შეხვედრა შედგება მხიარული ფსიქოლოგიური სავარჯიშოებისაგან, სახალისო აქტივობებისაგან, ჯგუფური და ინდივიდუალური სამუშაოებისაგან… პროცესი ისეა შედგენილი, რომ ის ძალიან საინტერესო და თან სახალისოა ჩვენი მოზარდებისთვის.
მშობლებთან ინდივიდუალური კომუნიკაცია კურსის წამყვან ფსიქოლოგებს ექნებათ თვეში ერთხელ.
კურსის შედეგად მოზარდები აღმოაჩენენ კონფლიქტების მოგვარების ახალ გზებს და ტექნიკებს, თუ როგორ შეიძლება სხვადასხვა სიტუაციაში საკუთარი ემოციების ისე გამოხატვა, რომ არც სხვა დააზიანონ და არც გარშემომყოფები. ეს დაეხმარება მათ ურთიერთობების დალაგებაში როგორც საკუთარი ოჯახის წევრებთან, ისე თანატოლებთან და საკუთარ თავთან.
კურსის ბოლოს გაიცემა სერტიფიკატი.
ვინ ატარებს კურსს?
პროგრამა ეფუძნება ჰუმანური პედაგოგიკის საფუძვლებს და შემუშავებულია შალვა და პაატა ამონაშვილებთან ერთად.
კურსს წაიყვანენ ფსიქოლოგები: ანი ლიპარტელიანი, თეო კვარაცხელია, სალომე მამისეიშვილი,მარიამ ფაცურია და ფსიქოლოგიის მაგისტრები: სოფო ფარულავა და ამირან ქერაშვილი

ანა ლიპარტელიანი
ფსიქოლოგი
აქვს ბავშვებთან მუშაობის 10-წლიანი პედაგოგიური გამოცდილება. არის ამონაშვილის აკადემიის ერთ-ერთი წამყვანი ფსიქოლოგი და ჩვენთან ერთად მუშაობს მე-2 წელია.
“ბავშვებთან და მოზარდებთან ურთიერთობა მაბედნიერებს. მინდა მათ ცხოვრების მნიშვნელოვან გზაზე მხარი დავუჭირო, სიყვარული და მათი პიროვნული მნიშვნელობა ვაგრძნობინო”.

მარიამ ფაცურია
ფსიქოლოგი
აქვს ბავშვებთან მუშაობის 5 წლიანი გამოცდილება. არის ამონაშვილის აკადემიის ფსიქოლოგი.
“კარგად მახსოვს ჩემი ბავშვობა. მახსოვს როგორ მსურდა ვყოფილიყავი დიდი და მომქცეოდნენ ისე, როგორც ზრდასრულს. ვთვლი, რომ ერთადერთი გზა გაუგო ბავშვებს და გაიყოლო ისინი აღზრდის პროცესში, არის მათი გულში ჩახედვით და შენივე ბავშვობის კარის გახსნით. მე მჯერა, რომ პიროვნება არის პიროვნება, მიუხედავად მისი ასაკისა”

ამირან ქერაშვილი
ფსიქოლოგიის მაგისტრი
“ჩვენი პიროვნული განვითარება ბავშვობიდან იწყება და მთელი ცხოვრების მანძილზე მიმიდინარეობს. ჩემი სურვილი და მიზანია, რომ ამ განვითარების გზაზე გვე რდში დავუდგე ბავშვებს, ვანახო თავიანთი შინაგანი სიძლიერე და დავეხმარო საკუთარი ძალების რეალიზებაში, რათა უფრო თავისუფლები, მიზანსწრაფულები და მოტივირებულები იყვნენ.''

თეო კვარაცხელია
ფსიქოლოგი, პოზიტიური ფსიქოთერაპიის ფსიქოკონსულტანტი
“გაიზარდო და კვლავ ბავშვად დარჩე ეს დიდი გამოწვევაა ზრდასრულებისთვის. მე მჯერა, რომ უნდა მივბაძოთ ბავშვებს სიყვარულში, რადგან ყველაზე გულწრფელად მათ უყვართ; უნდა მივბაძოთ სიკეთეში, რადგან ისინი უანგაროები არიან და უნდა მივბაძოთ სამყაროს აღქმაში; რადგან მათ აქვთ ადამიანის უსაზღვროების რწმენა”.

სალომე მამისეიშვილი
ფსიქოლოგი
,,ბავშვებთან ურთიერთობა ძალიან სასიამოვნო, საინტერესო და საპასუხისმგებლოა ჩემთვის. დიდი ბედნიერებაა, როდესაც თუნდაც მცირედი წვლილი შემაქვს მათ განვითარებასა და სულიერ კეთილდღეობაში. ჩემი მთავარი მიზანია, ბავშვებს შევუქმნა უპირობო სიყვარულით აღსავსე ისეთი გარემო, სადაც ისინი თავს მნიშვნელოვნად, ლაღად და თავისუფლად იგრძნობენ.”

სოფო ფარულავა
ფსიქოლოგიის მაგისტრი
“ყველა ბავშვი იმსახურებს მოსმენას, გაგებასა და მხარდაჭერას. თითოეულ მათგანში დევს უსაზღვრო პოტენციალი და ჩემი მიზანია დავეხმარო მათ ამ ძალების აღმოჩენასა და განვითარებაში.”
რას ამბობენ ჩვენი მშობლები და მოზარდები ჩვენზე
ამ პროგრამაში მონაწილეობის შემდეგ ჩემმა შვილმა არა მხოლოდ შეიძინა ცოდნა, არამედ განუვითარდა უნარების ფართო სპექტრი, როგორიც არის: გუნდურობა, მოსმენა და დალოდება.
ეს უნარები მას დაეხმარა, რომ ჯგუფურ გარემოში ყოფილიყო თანამგრძნობი და ერთგული წევრი.
მან ასევე ისწავლა ცნებები „ჯანსაღი და არაჯანსაღი ურთიერთობები“, რის შემდგომაც იგი ხშირად იყენებდა ამ ტერმინებს, რაც სოციალურ გარემოზე პოზიტიურად აისახებოდა.
აკადემია მისთვის იყო უფრო მეტი, ვიდრე უბრალოდ ფიზიკური ადგილი - ეს იყო ადგილი, სადაც არა მხოლოდ სიამოვნებდა დროის გატარება, არამედ ისიც იცოდა, რომ იქ მას აფასებდნენ, როგორც ჯგუფის ღირებულ წევრს.
ჩემმა შვილმა მეტად გააანალიზა თავის ემოციები, გაერკვა სკოლაში არსებულ პრობლემს როგორ უნდა გაუმკლავდეს.
ბევრი ახალი თამაში ისწავლა, რაც დაეხმარა კიდევ მეტ სოციუმში ურთიერთობებისთვის, სთავაზობს სხვებსაც და უზიარებს აკადემიაში ნასწავლს.
მშობლებს ვეტყოდი, რომ ატარონ ბავშვები აკადემიაში. იქ არსებული კურსებით სწავლობენ როგორც ბავშვები ასევე მშობლები. ასევე ვურჩევდი პედაგოგების უმეტესობას მეტად გაეცნონ და დაამკვიდრონ მათ პრაქტიკაში ჰუმანური პედაგოგიკა. რაც ბევრად დიდი შედეგის მომტანია.
ჩვენთვის, ჩვენი შვილის აღზრდისთვის, ამონაშვილის ჰუმანური პედაგოგიკა წარმოადგენს ჩვენს ღირებულებებსა და პრიორიტეტებს, რომელიც არა მხოლოდ აღმზრდელობითი მეთოდია, არამედ ბავშვის ჩამოყალიბების სახელმძღვანელო.
ამონაშვილის ჰუმანურ პედაგოგიკას ვურჩევდით ყველას, ვინც აფასებს და იზიარებს მსგავს ღირებულებებს, როგორიც არის თანაგრძნობა, პატივისცემა და პიროვნული განვითარება.
ფასი და დეტალები
-
შეხვედრები ჩატარდება კვირაში ერთხელ - შაბათ ან კვირა დღეს (თუ კვირის დღეები გირჩევნიათ, გთხოვთ, მონიშნოთ შესაბამისი ველი სარეგისტრაციო ფორმაში).
-
თითოეული შეხვედრის ხანგრძლივობაა: 6-9 წელზე - 1 საათი, 10 წლის ზემოთ - 1.5 საათი.
-
კურსის ხანგრძლივობაა 5 თვე (20 შეხვედრა).
-
კურსი დაიწყება 1 თებერვალს და გაგრძელდება 22 ივნისის ჩათვლით.
-
კურსის საფასურია - 950 ლარი.
-
დედმამიშვილებზე მოქმედებს 10% ფასდაკლება.
-
თანხის გადახდა, ასევე შეგიძლიათ თიბისი ბანკის განაწილების პირობებით, ან თიბისი ბანკის 6 თვიანი უპროცენტო განვადების გზით
კურსის შესახებ დეტალური ინფორმაციისთვის, დაგვიკავშირდით: 577 68 99 58
რეგისტრაცია პროგრამაზე
"მე და ჩემი ემოციები"
ხშირად დასმული შეკითხვები:
ტერიტორიულად სად მდებარეობთ? ჩვენი მისამართია - საბურთალო, ჯურხა ნადი რაძის 1 - უნივერსიტეტის მაღლივი კორპუსისა და ქავთარაძის ქუჩის პარალელურად. დეტალური ადგილმდებარეობა შეგიძლიათ იხილოთ რუკაზე:
არის თუ არა საცდელი შეხვედრები? დიახ, გვაქვს საცდელი შეხვედრებიც. საცდელ შეხვედრაზე ჩასაწერად, გთხოვთ, გაიაროთ რეგისტრაცია.
გაქვთ თუ არა კურსები ონლაინ ფორმატში? დიახ, გვაქვს. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გაიაროთ რეგისტრაცია.
არის თუ არა ჯგუფები ასაკების მიხედვით დაყოფილი? დიახ. ასაკობრივი ჯგუფები დაყოფილია შემდეგნაირად - 6-9 წელი, 10-12 წელი, 13 წლის ზემოთ.
ბატონი შალვა და პაატა ამონაშვილები არ ატარებენ შეხვედრებს? შეხვედრებს მოზარდებთან ატარებენ ჩვენი ფსიქოლოგები, რომლებიც გადამზადებულები არიან ჰუმანურ პედაგოგიკაში ბატონი შალვა და პაატას მიერ. პროგრამებიც შედგენილია ბატონ შალვა და პაატა ამონაშვილებთან ერთად. თვითონ ბატონი შალვა და პაატა ამონაშვილები მოზარდებთან შეხვედრებს არ ატარებენ.
გაქვთ თუ არა პირადი კონსულტაციები? პირადი კონსულტაციების მომსახურება ჩვენს აკადემიაში არ გვაქვს.